دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

سید رضا


سلام به همه ی دوستان گل 

طاعتن و عباداتتون قبول درگاه حق 


آقا ما در یک حرکت انتحاری شب دوم قدررو هم رفتیم حرم 

بماند مسیر و بسته بودن مجبورشدیم از کوچه پس کوچه ها بریم و از مسیر جدیدی بریم حرم 


اون شب هم عالی بود و من برا همتون دها کردم - فاطمه جان و گلنار جان کامنت پست قبل شما هم دقیقا اومدین جلو چشمم و حسابی دعاتون کردم 

هییییییییییییلییی کجایی کلی هم برای 2 قلوهات دعا کردم که انشالله صحیح وسالم دنیا بیان بیاریشون حرم منم بیام ببینمتون خخخخخخخخ


هیلا دلم برات تنگ شده - شمارت تلفنتم گم کردم - شماره منو از تو کانالت بردار عزیزم و بهم پیام بده 

هم دلتنگتم هم نگران 


ختم قرآنم خیلی عقبه- میرمون طرح درس سالانه خواسته - اوضاع خوابم بهم ریخته یک چیزی در درونم میجوشه که به شدت مخالف خوابه از اونور هم میزنه به حالت تهوع بساط این هفته ی ما 


مثلا دیروز ساعت 5 عصر پاشدم و امروز ساعت 12 ظهر به فلاکت با حالت تهوع سردرد به زووووووووووووور خوابیدم 

الانم کهساعت 5 بیدارشدم تمام بدنم درد میکنه سردرد عصبی 


نشستم پای برنامه مورد علاقه ام -ماه عسل 



سید رضای مهربون


ب ا سلام خدمت دوستای گلم - طاعاتتون و مناجاتتون قبول 


دیشب بعد کلی گریه و زاری و دل شکستگی کاظم از سر کار اومد وگفت بریم حرم 


و این آرزوی دیرینه من بود که شب قدر برم حرم 


رفتیم حرم و دل من غرق شادی شد 


همتونو یاد کردم آشتی ، دلاک ، سید کوچک و ....


انشالله هممون حاجت روا بشیم 

سایرا لوس شایدم پوست کلفت


امسال ماه رمضون خوبی بود - کلا بیشتر تایمش تنها بودم و این خوب بود 


دیشب بهم خبر دادن پسر عمم که مشکل داشتن برا بارداری خانمش حامله شده - خوشحال نشدم -حسودی کردم - حسودی هم نبود ها هرکی خبرحاملگیشو میشنوم انگار تو گوشم میخوره انگار یکی بهم سیلی میزنه پس نمیشه اسمشو گذاشت حسودی 


بعد به مامان گفتم خوشحال شد خیلی گفت من از اول ماه رمضون هم دم اذان اول برا محمد دعا میکردم 


پشت تلفن وا رفتم - شاید حسودیم شد - تو دلم گفتم من با این همه مشکلات و اون مشکل لعنتی تو اول برا اون دعاکردی و واقعا دلم شکست 

دلم برا خودم سوخت 


دلم برا خودم سوخت که خدا جواب محمد رو هم داد ولی خواسته من اجابت نشد 


4 ساله دارم زار میزنم و خود خدا از درون من خبر داره خود خدا میدونه من واقعا چی میگم


هیچی دیشبم پ.کیدم پاشید م - نابود شدم - الانم دارم مینویسم اشکام جاااری 


خدا بسه لطفا بسسسسسسسسسسسسسه