دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

هیییییییییییییی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سایرا آدمی متفاوت


سلام به دوستان خوب مهربون و گل خودم 


میدونم هی قول میدم زود زود بنویسم ولی باور کنید نمیشه 


راستش واقعا فرصت ندارم یعنی امسال به قدری سر خودمو گرم کردم که واقعا تایمی برام نمیمونه 


خوب نزدیکه عیدده  و به قول هیلا جون واقعا از اسفند ماه بوی عید میاد 


خوب اگه بخوام بگم امسال چه سالی بود میتونم بگم سال تحول من بود 


من واقعا یک آدم دیگه شدم ودیدگاهم خیلی عوض شد 


فهمیدم که خیلی وقته خودمو دوست ندارم و به خودم نمیرسم پس سعی کردم تغییر کنم و تغییراتم خیلی خوب بوده و کاظمم فهمیده و راضیه 


من همه ی زندگیمو گذاشته بودم رو مشکلمون و داشتم آب میشدم واقعا مثل شمع 

ولی الان مشکل سرجاشه ولی من دیگه آب نمیشم 


من امسال رفتن پی تکمیل زبانم و اونو دارم ادامه میدم شکر خدا یک معلم هنر هم تو مدرسمون هست که کارش عالیه و داره بهم خوشنویسی هم یاد میده 

و خلاصه کل بعد از ظهرام گرفتارم 


5شنبه ها هم اختصاص به خانواده هامون داره که میریم دیدنشون و جمعه هم استراحت و تمیز کاری 


حالم خوبه و خداروشاکرم ولی مشکلمون سر جاشه دردش غمش عذابش سر جاشه و لی امسال نذاشتم مثل سال های قبل منو از پا در بیاره 

اوضاع مالیمون هم مثل سابقه ولی اونم نذاشتم حالمو بد کنه 


امسال خیلی بلاها سرمون اومد که تو پست های قبل نوشتم ولی من خودمو با خوندن قرآن و بیشتر بیشتر با گوش دادن به قرآن آروم کردم 

اینو جدا بهتون پیشنهاد میدم  گاهی واقعا بابت مشکلمون به تنگ میام و به اندازه یی اک میریزم که از سر درد دیوانه میشم ولی بازم پناه میبرم به آیات نور 


من وقتایی تو خونه تنهام و می خوام کاری کنم قبلا آهنگ میذاشتم ولی الان قرآن میذارم واقعا حالم خوبه 


راستی چون تایم ندارم تو خونه ورزش هم میکنم  واینم خیلی عالیه 


خولاصه دوستان من درس ی که من از زندگیم گرفتم اینکه شاکر نعمات خدا باشم و یک جورایی در حال زندگی کنم 


هممون مشکل داریم مالی روحی جسمی ولی این مشکلات عین کنه هم چسبیدن ما نباید بذاریم حالمونو بد کنن


بازم بهتون میگم بانو به خودت برس سایرا هوای خودتو داشته باش 


انشالله سال پر برکت و خوبی در پیش رو داشته باشید 


پ ن : یک کاری که همیشه آرزشو داشتم انجام بدم بوسیدن دست پدر م و مادره اینو امسال عملی کردم بهتون پیشناهد میدم این کا رو هم انجام بدین باور کنید رحمت خدا بشدت جاری میشه و حال دلتون به شدت خوب میشه بماند که مامان و بابای من هر دفعه منو دق مرگ میکنن و نمیذارن ولی اینم حال دلمو خوب میکنه همین الانم اشک تو چشام جمع شد 

الهی عمر همشون طولانی باشه ولی بهتره تا زنده ان تا میتونیم ازشون قد دانی کنیم هرکی به روش خودش