دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین (ع)


سلام به همه ی شما عزیزان 


امیدوارم که حالتون خوب باشه و زندگی به کام 


با وجود اینکه میدونم ماشالله این روزا با این رسانه ها و دنیای مجازی همه از همه چیز اطلاع دارن ولی گفتم نوشتنش خالی از لطف نیست 


همه میدونیم که فردا 2 شنبه 12 مهرماه روز اول ماه محرم هست و میشه ختم واقعه برداشت 



هرگاه اول ماه قمری با روز دوشنبه آغاز گردد ختم مخصوص سوره واقعه که در چهارده روز میباشد صورت میپذیرد......برای رفع فقر و افزایش رزق و روزی بسیار سفارش شده....طریقه ی خواندن به این صورت هست که روز اول یک بار خوانده میشود..روز دوم دو بار روز سوم سه بار تا روز چهاردهم که چهارده بار خوانده میشود

صرفا جهت یادآوری


عزیزان دلم ترو خدا اگه این ختم رو برداشتین - سر نمازاتون - تو عزاداریهاتون و ..... همه و همه از ته دل برا من  و کاظم و زندگیمون دعا کنید که حسابی همه چیز قاطی شده 


میبوسمتون 



باز آمد بوی گند مدرسه


سلام بر همه 

البته بعید میدونم دیگه کسی اینجا رو بخونه 


دلم میگیره میام میبینم از کسی خبری نیست 


امروز رفتم مدرسه ده دقیقه به هفت اونجا بودم 


شب قبلشم نخوابیدم 

خولاصه یک گرروه آورده بودن برا بچه ها جشن بگیرن در حضور خانواده ها 


خدا لعنتشون کنه 


اینقدر خندیدیم 


به بچه ها میگفت بگین یک شیشه سس یک بسته چیپس و دوغ گاز دار و گاز دوغ دار 


تصور کنیین بچه ها چه چیزا گفتن 


خولاصه مدیرمون اینقدر حرص خورد بیچاره خانواده ها هم به هم نگاه میکردن 

هیچی دیگه ما هم فقط فرار میکردیم 


به معاون مدرسمون میگم سالی که با چس و گوز شروع بشه باید رید توش 


امسال 25 دانش آموز دارم - با یک معین - انشالله که سال خوبی برام باشه علی الخصوص از لحاظ مالی 


کاظمم شغلشو عوض کرد و فعلا لنگ در هواست 


ترو خدا دعا کنید برا زندگیمون


کاش دوباره وبلاگستان راه بیوفته