دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

سید رضا


سلام به همه ی دوستان گل 

طاعتن و عباداتتون قبول درگاه حق 


آقا ما در یک حرکت انتحاری شب دوم قدررو هم رفتیم حرم 

بماند مسیر و بسته بودن مجبورشدیم از کوچه پس کوچه ها بریم و از مسیر جدیدی بریم حرم 


اون شب هم عالی بود و من برا همتون دها کردم - فاطمه جان و گلنار جان کامنت پست قبل شما هم دقیقا اومدین جلو چشمم و حسابی دعاتون کردم 

هییییییییییییلییی کجایی کلی هم برای 2 قلوهات دعا کردم که انشالله صحیح وسالم دنیا بیان بیاریشون حرم منم بیام ببینمتون خخخخخخخخ


هیلا دلم برات تنگ شده - شمارت تلفنتم گم کردم - شماره منو از تو کانالت بردار عزیزم و بهم پیام بده 

هم دلتنگتم هم نگران 


ختم قرآنم خیلی عقبه- میرمون طرح درس سالانه خواسته - اوضاع خوابم بهم ریخته یک چیزی در درونم میجوشه که به شدت مخالف خوابه از اونور هم میزنه به حالت تهوع بساط این هفته ی ما 


مثلا دیروز ساعت 5 عصر پاشدم و امروز ساعت 12 ظهر به فلاکت با حالت تهوع سردرد به زووووووووووووور خوابیدم 

الانم کهساعت 5 بیدارشدم تمام بدنم درد میکنه سردرد عصبی 


نشستم پای برنامه مورد علاقه ام -ماه عسل 



نظرات 7 + ارسال نظر
عروس بهاری چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 21:05 http://del-neveshteh89.blogfa.com

عزیزم من دیگه نمینویسم
اگه اینستا داری این پیج منه
Maedeh_67

لطفا منو فالو کن - مهسین

یکی از اهالی چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 11:25 http://khorzeneh.blogfa.com/

کاش یاد منم میبودی دوستم

مگه میشه تو و اون وروجکت یادم بره علی الخصوص که دیدمتون

فاطمه سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 17:06

سلام خانم گل
من هرسال یه پایه ام فقط اول رو نگرفتم تا حالا .. سالی که گذشت چهارم بودم.دوست دارم همه پایه ها رو تجربه کنم.البته پایه دوم رو بیشتر بقیه پایه ها دوست دارم ولی هر پایه ای که خالی میشه ومدیر بهم میگه به خاطر مدیر گلمون قبول میکنم .
راستی عیدت مبارک . طا عات و عباداتت قبول. التماس دعا

ای ولا خیلی هم اینجوری کارت سخت میشه ها
ممنونم عید شما هم مبارک

فاطمه شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:34

سلام سایرا جون
قبول باشه
ممنونم از دعای خیرتون . ان شاء الله که حاجت روا بشی. راستی منم معلمم ولی اینموقع چه وقت طرح درس سالانه است؟!

سلام دوست خوبم
چه عالی !! معلم پایه چندمی ؟
چه میدونم والا - مدیرمون گفت بازرسی داریم ولی حسم میگه جلوتر گفته کارامونو بکنیم

گلناز جمعه 11 تیر 1395 ساعت 11:06

با سلام خوشحالم که حالتون خوب شده از خدا براتو ن آرامش و قبولی حاجاتتون را خواستارم

ممنونم دوست خوبم

نیلوفر پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 22:22 http://maloosak.69.mu

سلام با آرزوی ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنین.
6584

قاسم نژاد پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 19:22

"قاسم نژاد" ولایــــــــــت فقیہ راه پیامبران✌*ریپورتم*:
سلام 'خسته نباشید

اگر میخواهید از فروش محصولات دیگران در وبلاگ خود یا شبکه های اجتماعی کسب درآمد میلیونی و زیاد داشته باشید
هرچه سریع تر وارد لینک زیر شوید و ثبت نام کنید (دارای نماد اعتماد الکترونیک)

http://www.memarket.biz/registerwm.aspx?s=71897

(بدون نیاز به هیچ سرمایه ای) امتحانش ضرر نداره!

http://www.memarket.biz/registerwm.aspx?s=71897

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.