دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

حرفای امید بخش

سلام به دوست های با مرام خودم 


  سلام ی دوباره ؟

خوبین ؟ خوشین ؟ سلامتین ؟

الهی همیشه دل هاتون شاد باشه و جیباتون پر پول 


اگه از حال این روزام بهتون بگم که قعلا مقادیری سرما خوردم و یکم ناراحتم چون تازه 3 هفته نشده خوب شدم باز دوباره 

البته تقصیر خودمم هست من تو هفته گذشته هر روزش بازار بودم و نتیجه این بازار گردی ها با مامانم البته شده  دو جفت کفش از 361 که آف زده بود - یک بلوز و شلوار  که فقط پول یک جفت کفششو من دادم بقیه رو مامان وبابا حساب کردن 


خولاصه این جوری 


از روزگارمون با کاظم بگم که دو هفته بود شوهر دختر عموش نبود و اینا در کمال آرامش میرفتن و میومدن ولی الان که برگشته از دیشب کاظم عصبیه و مقادیری پاچه منو گرفت منم محلش ندادم 


و قرار بود امشب یک مهمانی داشته باشیم و سرما خوردگیمو بهانه کردم و کنسلش کردم - با خودم گفتم یک روز مرخصی گرفتم آرامش داشته باشم اونم بیام برا دوستای آقا حمالی کنم و حال خودمو بد تر کنم - پس بهش گفتم خانوم دوستت حامله اس و اگه از من بگیره خیلی بد میشه 

اونم قانع شد 


البته تا 12 خوابیدم - بعدش شاگرد داشتم شکر خدای مهربون و بعدشم  که کاظم زنگ زد گفت نهار ندارن میتونی چیزی درست کنی گفتم بله و تندی یک استامبولی بار گذاشتم و ریختم تو پلوپز الان در حال آماده شدنه 

دعا کنید دعا کنید که با این بازاری خراب هیچ مردی شرمنده زن و بچه اش نباشه - الان کاظم از صبح تا شب میره برا روزی بیست تومن 

فقط اجاره امون در میاد - ولی من چشمم به دستای خداست و میدونم که بلاخره یک روزی یک جایی ورق زندگی ما هم بر میگرده و به بازار خراب و ... ربط نداره و حساب کتاب های این دنیا از حساب کتاب های خدا جداست و اون اگه بخواد بهترین گره گشایی رو میکنه 


این روزا همه گروها و کاال ها دارن داد میزنن آی خانوما حواستون به خودتون باشه - برا خودتون ارزش قایل باشین - تا قدر خودتونو ندونین کسی قدر شمارو نمیدونه 

خولاصه خوشحالم که این چیزا داره باب میشه و وضعیت از این لحاظ برا خانوما بهتر میشه 

پیشنهاد بعدیم هم معجزه شکر گزاریه که بارها و بارها هیلاجون در موردش حرف زده 


بهتون پیشنهاد میکنم که برین از بازار اپلیکیشن معجزه شکر گزاری رو دانلود کنین و نصبش کنید و لذتشو ببرین 

واقعا حال آدمو خوب میکنه و اتمسفر دورتم خوب میشه 


میگم این روزا همه مشکل داریم و حسابی خسته ایم و کل جهان با ما لج شده - ما که زورمون به روزگار نمیرسه - ولی زورمون به خودمون که میرسه ؟؟

پس باشید و حال خودتنو خوب کنید 

و معطل دنیا نباشید که هیچ فایده نداره 


البته تمام اینا به این معنی نیست که الکی خوش باشیم - موقع اراحتی و غم آدم باید غمگین باشه و همه ی این حس هارو خود خدا در وجود ما گذاشته و نباید سر کوب بشه که اون موقع میشه افسردگی یهو خودشو نشون میده 


میگم نذارین غم طولانی بشه - الان ما تو وضیت مالی افتضاحی هستیم و لی من چند وقته غصه خوردم بسه دیگه  - نعمت های دیگه دارم که باید شکر کنم  و شکر نعمت نعمتت افزون کند - انشالله خدا برا همه چاره سازی کنه به حق آیه های قرآن 



راستی یک آهنگ شاد قر دار هم دانلود کنید دو تا قر بریزید اینم بد نیست 


دوستون دارم فراوان 



نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه ۱۹ یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 14:09

سلام من از وبلاگِ هدیه که کامنت گذاشته بودین، با وبلاگ شما آشنا شدم، دوست دارم ازاین بعد دنبالتون کنم،
امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم

سلام فاطمه عزیزم
خیلی خوشحالم که اومدی پیشم

باعث افتخاره

هدیه جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 00:08 http://madamkameliya.mihanblog.com

سلام سایرا جان
خریدات مبارکت باشه عزیزم، الهی که با دل خوش استفاده کنی
کلا بازار خیلی خرابه... خرید و فروش کم شده، قدرت خرید مردم هم پایین اومده
خدا خودش کمک کنه و به کسب و کار همه رونق بده

ممنونم عزیز دلم - واقعا قدرت خرید مردم کم شده - انشالله

ربولی حسن کور دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 22:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
وضعیت بازار که همه جا خرابه

اون که آره - ولی معجزه و برکت از دستهای خدای مهربون خارج نیست

نسیم دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 17:56

خدا رو شکر که روحیت بهتر شده منم خیلی دوست داشتم معجزه شکرگزاری رو انجام بدم ولی همش تنبلی میکنم

فدات بشم دوست با مرام من
انجام بده کار سختی نیست

غوره دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 09:22

با این توکل واعتمادی که به خدا داری یقینا همه مشکلات حل میشن . خوب وخوش وسلامت باشی عزیزم .

انشالله
انشالله شما هم همیشه سلامت و خوشباشی و از اینکه همراه منی بی نهایت سپاسگزارم

شهره یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 14:51

ای جانم.همیشه ساد باشی.خریدات مبارک. چه رنگی خریدی کفش چی مده؟ قضیه دختر عموش چیه متوجه نشدم؟! کی میرفت و میومد همسرت؟؟

ممنونم - مدتیه نمیتونم عکس بزار باید یک کاری بکنم این جوری نمیشه

کاظم داره فعلا با شوهر دختر عموش کار میکنه و ایشون تا حدود بسیار زیادی عقده ای تشریف دارن و بداخلاق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.