دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

چقدر خسته ام - طفلکی سایرا

سلام به همراهان عزیزم 

خوبین ؟


 

ادامه مطلب ...

سلام به همه ی عزیزان دلم 

  ادامه مطلب ...

همچنان التماس دعا دارم


خدایا روزبه روز داره گره کور تر میشه  - خدایا  بسه دیگه - خدایا ایمانمونو به چالش کشیدی ؟


خدایا امان بده - مشکلات قبلی هنوز سر جاشونه این چی بود دیگه 


خدا بسه خواهش میکنم 


خدایا ترس هایم را امان بده - خدا یا کمک فقط کمک - من فقط اینو میگم ید الله فوق ایدیهم ذکرم این شده این روزا 

و تو شنونده دانایی .... امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف اسو


پروردگارم ای بزرگ ای آفریننده 


ای تویی که حواست به همه چیز و همه کس هست  و همه چیز در ید قدرت توست 


فقط و فقط از ته دل ازت میخوام که تو کمک کنی به همسر م 

ا 

خدایا گره این مشکل به دست های تو باز میشه 


دیشب تو حرم امام رضا (ع) التماست رو کردم و امروز از توخونه از ته دلم صدات میزنم 


خدای مهربونم فردا رو به خیر بگذرون 


دیدن چهره ی پر استرس و داغون و مضطرب همسرم قلبمو به درد میاره 


خدایا فقط تو خدایا دستمون از زمین و زما کوتاهه


خدایا دست رد به سینه ما نزن 


التماست میکنم و افتخار میکنم که التماست کنم 

خدایا فردا که همسرم اومد شاد باشه و همه چیز به خیر و خوشی تموم شده باشه 

کاش این 24 ساعت مزخرف زود بگذره 

امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف اسو