دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دارم لاغر میشم هوووووووووووووووووووووورا

سلام به همه 


البته اگه کسی باشه فعلا که از هیچ ارگان و نهادی برا این وبلاگ بدبخت نظر نذاشته شده 


عیب نداره من برا دل خودم می نویسم خواننده هامم هم حتما خسته ان یا باموبایل سخته کامنت گذاشتن 


خوب بگم که بنده یک کیلو دیگه وزن کم کردمو خیلی خوشحالم 

یهو دلم خواست بنویسم چون باید خداروشکر کنم


خیلی وقته از دنیای ولاگ نویسی دور شدم یعنی همه دور شدیم 

باریکلا به غیرت آشتی وهیلا و سپیده 


خوب این چند وقته برای فرار از مشکلاتم خیلی سر خودمو شلوغ کردم 

صبح ها که مدرسه عصر ها هم یا کلاس زبان یا کلاس خصوصی 


عملا نابود داشتم میشدم که شکر خدا یکم برنامه هام سبک تر شده و این حالمو بهتر کرده 

از یک طرف این وزن لعنتی که مثل چی همین جور بالا و بالا تر میره و حسابی منو کلافه کرده که اونم شکر خدا با راهنمایی های همکارم که دستی برطبسنتی داره یکم شرایطم بهتر شده و 1 کیلو کم شدم 

دعا کنین لاغر تر هم بشم چون به شدت روی اعتماد به نفسم تاثیر داره 

دیگه اینکه شکر خدا صاحبخانه 75 به کرایه اضافه کرد و بابا گفت که میده و راحت 


خولاصه که این روزا سرم به کارم گرمه و مهمون داری و تمیز کاری خونه 

و خداروصد هزار بار شاکرم به عدد دانش 


انشالله آرامش جز و لاینفک زندگی همه ی شما عزیزان باشه 

به زودی میام 


خدا ی مهربونم گره از کار همه باز کن 


خدایا هیچ مردی رمنده خانواده اش نشه 


خدایا تو جهان دار عالمی 


کمک کمک کمک