دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

مرسی که کنارم هستید

سلام یه همه ی شما فرشته ها - خیلی ماهین به خدا 


 

 این چند وقت که نبودم  

خوب خیلی اتفاقها افتاد - از درد و غم برای آتش نشان ها نگم که اینقدر اشک ریختم که غم خودم یادم رفت 


گاهی اوقات این تلنگر ها لازمه که آدم قدر داشته هاشو بدونه 


از اتفاقات این هفته بگم که کاظم  از کارش ناراضی بود وکلی من جوش زدم و خولاصه درگیری ها همچنان ادامه داره - حق داره ولی چاره نیس- ضمن اینکه مامانش گفته راضی نیستم چیز سنگین برداری !!!!!! البته منم گفتم اینم جزوی از کاره و ....


ولی سعی میکنم که این روزا هووای کاظمو داشته باشم که انرزی تحلیل رفته اش برگرده و واقعا استرس اینو دارم که یهو نره 


از طرفی مامانای امسال  خیلی عوضین و کلی پیش مامانا سال دیگه بد منو گفتن و کلا همه زحماتم به باد رفته و اصلا ته غلبم یک غم بزرگیه 

جالبه جلو روم خوبن - دیگه مدیرمون که این همه حساسه و به کار ما گیر میده و ... به صدا دراومده و کلی ازم دفاع کرده 

ولی فاتحه من خونده شد 


خولاصه خیلی خسته و بیرمق شد م 

البته سعی کردم تمرکزمو رو کارم بیشتر کنم و یک کارایی کردم که اوضاع بهتر بشه 


دیگه اینجوری 



خانم دکتر جعفری:

مهم

از هرده خانومی که به مرکز مشاوره مراجعه می کنند،

نه نفر دچار  غمباد و بغض ِ درونی هستند... و اگر کمی سربه‌سرشون بذارید چشم‌هاشون پر از اشک می‌شود!


از هر ده خانوم، هفت نفر عصبانی هستند و آماده‌ی پرخاشگری!


از هر ده خانوم، پنج نفر عفونت ِ ناحیه لگنی / مجاری اداری دارند!


از هر ده خانوم، سه نفر کیست ِ تخمدان، رحم یا سینه دارند!


غمباد...

غم‌هایی ست که روی هم انباشته می شود! بادی در بدن بوجود می آورد که از نظر طب چینی می‌تواند چرخه‌ی انرژی ِ بدن را مختل کند و روی عمل کرد دستگاه گوارش اثر منفی بگذارد!!!

انواع قرص و داروی شیمیایی می‌خورند و در نهایت، چرا جوابی نمی‌گیرند؟!


حرفم با پدرها، برادرها، پسران و همسرها نیست که چرا با سهل‌انگاری به این امر دامن می‌زنند!!! اون ها تربیت شدهِ من و مادرِ من و شما هستند !!!!!

روی سخنم با خود ِ خانم‌هاست...


 که چرا همیشه منتظر هستند یکی از راه برسد بغض‌هایشان را بشکند و اشک‌هایشان را پاک کند...؟!

گریه کردن خیلی خوبه امّا، منتظر کسی نباشید.

زیرا اگر کسی بودکه کارشما به اینجا نمیرسید!!!


 روش خوب‌کردن ِ حال ِ خودتون رو یاد بگیرید، وقت صرفش کنید، آزمون و خطا کنید.

شما را بخدا... کمی هم به سلامتی ِ جسم و روح و روان خودتان اهمیت دهید.

چون زن یعنی زندگی...

زن اگر حالش خوب باشه یک زندگی حالش خوب است...

شما باید با رفتارتان، شادی را به دخترانتان بیاموزید...


بغض داری گریه کن...

وقتی خالی شدی؛ بخند...

بخند تا خداوند رحمت‌ش را سرازیر کند.

کینه، حسادت، من و تویی، بغض، گذشته، جاری، خواهرشوهر، همسایهِ بد، نداری همه بهانه ای است تا تو، خودت را فراموش کنی! 

سلامت جسم و روحت را ....

درست غذا  بخور، مطالعه کن، ورزش کن، منتظر قضاوت نباش، عشق بورز و مهربان باش ....

زندگی ات شیرین خواهد شد! 

به إندازه وسعت مالی خود و خانواده ات شادی و مهربانی را برنامه ریزی کن ! مهم نیست النگو در دست داری یا نه، وقتی معاینه چک آپِ سالیانه انجام نمی دهی، مهم نیست خونه چند اطاق خوابه داری وقتی دندانِ خراب داری و أضافه وزن ! 

مهم نیست جهیزیه و سیسمونی دخترت چگونه است وقتی دو تا سفرِ بی دغدغه با شوهرت و بچه هات نرفتی و یک عالمه خاطره نساختی....!

مهم نیست بچه هات چه مدرکی دارند وقتی هنوز روحیه حسادت و رقابت با بقیه مردم آرامشِت رو از گرفته و شب دیر می خوابی و عصبی هستی ....!

زن باش و زنانگی کن ....!

زود دیر میشه ! خیلی زود!


مامانم الان اینو برام فرستاد 


خیلی حالم خوب شد 

در راستای رسیدن به خودم هرشب قرص ایزی آیرون میخورم اونم با آب و آب لیمو که خدایی حالمو خوش کرده 

کتاب هم میخونم ولی برا اختلالات یادگیری ریاضی 

انشالله  فردا هم میریم دکتر برام آز خون بنویسه برم ببینم اوضاعم چی ه 


برا رژیم هم که کلا من دائم الرژیمم 


برای خوب شدن حالمم که فعلا ختم واقعه برداشتم و سعی میکنم ارتباطمو با خدای خودم بیشتر کنم 


امروز هم رفتم با دختر عمم بیرون و برا خودم  یک بلوز از ال سی واکی کی خریدم و یک بستنی هم برا خودم خریدم  و حالم  بهتر شد 

خداروشکر که به حرفای این متن من گوش دادم 


خدای بزرگ تو کمکم کن - از ته قلبم و عمق ناراحتی ها م خبر داری  -  تو فقط دلمو آروم کن - خدایا دل همه ی خانواده های داغ دیده رو هم آروم کن 


دوستای گلم - چجوری تشکر کنم ازتون - خدا خودشبهترین ها رو نصیبتون کنه 


برام دعا کنید برا زندگیم - برا آرمش خودم و کاظم 


میبوسمتون 



نظرات 5 + ارسال نظر
یکی از اهالی یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 12:24

همیشه باید برای بهترشدن حالمون خودمون تلاش کنیم چیزی که من فهیمدم اینه که زندگی برای خوب شدن ما کاری نمیکنه برعکس همه روندش برای اینه که هی غصه بره رو غصه. پس باید خودمون همت کنیم و با وجود همه مشکلات و سختی ها سعی کنیم روحیه مون رو حفظ کنیم هر چند واقعا سخته اما شدنیه عزیزم.خدا رو شکر که حالت بهتره و خودت هم برای بهتر تر شدنش تلاش میکنی

دقیقا موافقم باهات - خدا الهی به همه کمک کنه تا بحراناشونو از سر بگذرونن

رقیه چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 17:50

چقدرخوشحالم که حال روحیت بهتره

مرسی رقیه مهربان

نسیم چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 16:30

خدا رو شکر که بهتری عزیزم واقعا خودمون تو خوب شدن حالمون خیلی سهم داریم همه ی ارامشمون تابع شرایط و اطرافیانمون نیست
از خدا برات ارامش میخوام انشاءالله اوضاع کار هر دوتون روبه راه شه

ممنونم نسیم عزیزم

غوره چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 09:32

خدارو صد هزار مرتبه شکر که حالت بهتره

مرسی دوست خوبم

شهره چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 06:57

انشالله زندگیت ارام و شاد بشه بزودی. تو هم برای من دعا کن. راستی کجای تهرانی ؟؟

فدات عزیز دلم - انشالله خدا برا همه بسازه - من ساکن مشهدم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.