دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

خوش اومدی اسفند جان

سلام به عزیزان دلم 

اسفند هم از راه رسید انشالله حال دلتون خوش باشه 


  خوب  شکر میکنیم پروردگار مهربان رو به خاطر نعمت برف و باران که این روزا دل همه شاد شده با اومدنش  خدای مهربان سپاسگزارم  سپاسگزارم  سپاسگزارم 


و ما هم دو روز تعطیل شدیم و احتمال زیاد فرداا باید تشریف ببریم مدرسه 


خوب بده هم دیروز یکم تمیز کاری کردم و به لطف اومدن خاله پری دیگه نشستم سر جاش و لالا کردم 

امروز هم تصمیم گرفتم یکم از اتاقمو تمیز کنم  و الان تصمیم گرفتم نصفشو تیز کنم چون حالم خوبه و نمیخوام امروزمو از دست بدم 


روز جمعه با مادرجونم و پدربزرگم و خاله و مامان و رضا و پسر داییم رفتیم طرقبه تو اون برفا و بارون ها نهار بیرون 

خیلی عالی بود خوش گذشت و بعدشم رفتیم یک کم بازار 

بعدشم رفتم خونه ی پدربزرگم که دختر عمه ام اومد اونجا و خوش گذشت و شبم کاظم اومد دنبالم 


روز 5 شنبه هم با یک گروهی دور هم بودیم و خیلی خوش گذشت و روحمان شاد شد 


من به شدت دارم معجزه شکر گذاری رو انجام میدم و حال دلم خوشه 

تو این راه یاد میگیری که چجوری حالتو با شکر گذاری خوب کنی 


دیشب یهو سر یک قضیه مسخره با کاظم بحثم شد و فهمیدم قرض هامون از انم که فکرش میکردم بیشتر و کاظم بهم دروغ گفته اولش عصبی شدم ولی تهش با خودم گفتم خیلی خوبه داره جور شو خودش میکشه - و خداروشکر کردم سر کار جدید هست و بهش گفتم کاظم شکر خدا داری کار میکنی و قسط هاتو میدی این واقعا جای شکر داره 


الان حالم خوبه سعی میکنم بهش فکر نکنم و فقط از خدا طلب برکت کنم 


انشالله اسفند سرشار از شادی داشته باشید 

راستی دارم فایل های سیستموو هم مرتب میکنم دیشب حدود 20 گیگشو پاک کردم - اگه حجم لبتابتونو کم کنین حال اونم خوب میشه - داداش من که مدام در حال انجام این کار 


خولاصه از ته دل اسفندی سرشار از آرامش و سرشار از برکت برای تک تک شما عزیزان آرزومندم 

دعا برای هم دیگر رو فراموش نکنیم 


نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه ۱۹ سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 14:17

چرا عزیزم برف اومده ولی بیشتر تو ارتفاعات و اون شهرایی که نزدیک به کوه بودن، ولی ما این جا فقد سرما و سوزو بارش شدید بارونو حس کردیم

انشالله تا قبل عید یک برف مشتی هم بیاد حالشو ببرین

فاطمه ۱۹ دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 15:52

امیدوارم مشکلاتت زودتر حل بشن،
اونجا که خیییلی سرده ولی لااقل برفو میاد، ما اینجا تو شمال کشور فقد سرمارو حس میکنیم ولی برف که چیزی نمیبینیم

انشالله -مگه شمال برف نیومده ؟؟؟؟؟؟

غوره دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 08:56

سلام عزیزم
کلی ذوق میکنم وقتی میبینم که بیشتر به داشته هات فکر میکنی وسعی میکنی حتی با چیزهای به ظاهر کوچولو از زندگیت لذت ببری . این هنر بزرگیه که بتونیم از زندگیمون لذت ببریم . فرصت زندگی بسیار کوتاه وتکرار نشدنیه . برات سلامتی و ارامش و سعادتمندی ارزو میکنم .

ممنونم غورهی عزیزم نظر لطف شماست
واقعا همه ی حرفات درسته

شهره دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 00:54

ممنون عزیزم. انشالله شمام بزودی بخری.پایین شهر با 50 یا 60 تومن هم میشهدصاحبخانه شد. یسری بزن به جنوبغرب تهران. فرهنگی هم خیلی بهتر شدن.دیگه همه جای تهران مثل هم شدن. خسته نباشی از خونه تکونی. راستی کتاب شکر گزاری عالیه واقعا

انشالله از دعای شما خوبان
من مشهدم عزیز دلم و الان یک عالمه قرض دارم و فعلا نمیشه حرکتی زد ولیاز دست خدایمهربان دور نیست هیچ چیز
ممنونم سلامت باشی - آره عالیه

شهره یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 23:04

انشالله قرضها و قسطای همه ادما صفر بشه. مستاجری یا صاحب خونه؟ تو کار ازاد بدهی براتون شد؟؟؟ البته اگه دوس نداری نگو. من یه خونه 55 متری دارم که فروختمش تا سه ماه دیگه باید برم ازش و تحویلش بدم.کلی سر این خونه سختی کشیدیم و به سلیقه و دل خودم کابینت و کمد و گاز و ...زدم . ولی الان بخاطر فشار اقساط فروختیمش و قراره بریم تو یه36 متری. با یه بچه.سخته واقعا.ولی خسته از قسط و درامد پایینم

انشالله
من مستاجرم - آره تو کار آزاد همسر من ور شکست شد
الهی به حق آیه های قرآن خدا برا همه درست کنه همین که خونه داشتی و فروختی عالیه و لازم نیست مقروض به مردم بشی هزاران مرتبه جای شکر داره

الهی خدا یکخونه خوب و بزرگ بهت بده شهره جان

نسیم یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 18:03

سلام عزیزم همیشه به گردش و خوشی . منم خیلی برف دوست دارم خدا رو شکر بابتش خسته ی کارا هم نباشی منم جمعه کلی از صبح تا شب کار کردم الان دو روزه دارم استراحت میکنم انشاءالله اخرین ماه سال بهترینها برات پیش بیاد

ممنونم نسیم جان ممنوم الان هلاک شدم یگه - خسته نباشی خوشبحالت که کارات تموم شد
الهی آمین - انشالله برا شما هم همین طور باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.