دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

از خودم متنفرم

  

من مرمو خورد کردم 


من اون چشمای مهربونشو از دست دادم 


من ناخواسته بهش ظلم کردم واقعا ناخواسته 


چند روزه همسرم چشاش رنگ نداره 


دیشب تا صبح پس آوردم 


امروز تمام مدت بیرون بودم گریه کردم به حدی که داشتم بالا میاوردم 


قلبم درد میکنه 


براش یک گل رز سفید خریدم 


خدایا کمکم کن من عاشق این مردم خدایا من دوباره اون نگاه مهربون رو میخوام 


حس الانم حس کسیه که عزیزشو از دست داده 


چقدر هفته ای بدی بود 


چقدر ناخواسته همه چی بهم ریخت و ورق برگشت 





نظرات 5 + ارسال نظر
شینا چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 15:49 http://shinazz.blogfa.com

رمز لطفا ممنون میشم

با عرض شرمندگی رمز به دوستان قدیمی داده میشود

شهره مامان حسینم پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 03:03

چی شده بود اصلا موضوع تمیزی چی بود عزیزم؟

دعوای همیشگی ما سر تمیزکاریه

سونیا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 16:01 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

عزیزم چی شده
مطمینم تو با این عشقی ک داری میتونی اوثاع رو دوباره درست کنی
فقط قوی باش

امیدوارم

دوستانه شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 21:01 http://doostaneh7985.blogsky.com

نگران نباش . خانمی . تو همه زندگی ها از این روزهای تلخ هست ان شاالله که مشکلتون حل میشه

ali reza شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 20:07

آیا می خواهید وبلاگ یا وبسایتتان از بازدید کننده زیاد منفجر شود؟؟
سلام دوست عزیز اگر مایلید یاد بگیرید که چگونه و به راحتی درکمتر از یک ساعت برای وبلاگ یا وبسایت خود برنامه اندروید وآی او اس بسازید و باقرار دادن آن در مارکت ها مانند بازار به جمعیت انبوه استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند برای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت خود دسترسی پیدا کنید این آموزش مناسب شماست این آموزش تنها به مدت محدودی با 25 درصد تخفیف تنها با قیمت 7500تومان که برای چنین آموزشی مبلغ فوق العاده کمی است ارائه می شود مطمئن باشید خرید این آموزش هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است.
اگر می خواهید به راحتی در کمتر از یک ساعت برای وبلاگ خود برنامه اندروید و آی او اس بسازید و بازدید کننده های زیادی را جذب وبلاگ خود کنید وارد سایت زیر شوید .
make-webapp.4kia.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.