دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

پروژه جدید ما طبیعت گردی


سلام به همه ی شما عزیزان دل 

و با معرفت هایی که کامنت میذرین واقعا خدا خیرتون بده روحم تازه میشه 


خوب با اجازتون به علت ذیق وقت تولد کاظم برگزار نشد و به یک پیام بسنده کردم فعلا 


روز چهارشنبه صبح و عصر کلاس داشتم و وقتی رسیدم خونه نا نداشتم 

5 شنبه هم رفتم اداره کار داشتم و بعدشم اومدم خونه و یکم کارامو کردم و لباسارو ریختم تو ماشین و بعدشم رفتم خونه ی مادر جونم 

داییم و خاله مهری و مامانم هم اونجا بودن دیگه عصرش رفتیم ال سی وا کی کی یکم خرید کردیم با کارت مادر جان و شبم رفتیم خونه مادرجونم و آخر شب اومدیم خونه ی ما با خاله زری شبشم تا کاظم اومد و خوابیدیم شد 2:30

جمعه ساعت 6 :30 بیدار شدیم و رفتیم با مامان و خاله زری و خاله مهری با اتوبوس زشک پیاده روی 

خیلی عالی بود ما حدود ساعت 9 رسیدیم ا اونور هم 4:30 رسیدیم خونه 

نفری یک ساندویچ برداشتیم و یکم میوه سبک رفتیم و سبک هم اومدیم خولاصه خیلی  عالی بود 


من که اهل طبیعت گردی نبودیم این مدلیشو دوست دارم بعدشم در راستای اهداف لاغری هم عست البته بماند اونجا یکم زیاده روی کردم ولی شبش فقط هویج خوردم که غلط اضافه ام پاک بشه 

خولاصه جمعه رسیدم رفتم حمام و نماز و مرتب کردن خونه و شستن ظرف ها و آماده کردن وسایل خودم و آماده کردن غذای فردای کاظم له و په ساعت 10 بیهوش شدم 


شنبه صبح زود بیدار شدم شارزززززززززز دیگه رفتم مدرسه تولد مدیرمون بود سورپرایزی براش تولد گرفتیم و مدیر هم به همه ی بچه های مدرسه بستنی داد و خولاصه روز خوبی بود عصرشم رفتم کلاس زبان و اومدم خونه تند تند غذا درست کردم و وسایل فردامونو آماده کردم 


امروز هم یک شنبه صبح زود بیدار شدیمو با کاظم رفتیم زشک مثل جمعه پیاده روی خولاصه رفتیم یک تخت هم گرفتیم چایی هم خوردیم برا رفع خستگی و  البته امروز زود برگشتیم و کاظم رفت خونه ی مامانش یک سری بزنه منم دوش گرفتم و نماز خوندم و لباسارو هم ریختم تو ماشین 


کلی دیگه کار دارم حدود 2 ساعت دیگه و اگه بشه امشب مثلا 8 شب بخوابم عالیه مدتیه که زود خوابیدن شده برام حسرت 


خدا بابت همه چی شکرت - خدایا پول یادت نره برا همه بفرست برا ما هم بفرست با کیسه گونی لطفا 

انشالله پاییز خوبی داشته باشید 


نظرات 2 + ارسال نظر
mona چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 15:13 http://monaahmad.blogsky.com

ای ول بابا گونی پول،،، ایشالا همیشه شاد باشی، نوشته هات باحالن وب منم بیا

آره پول باید زیاد باشه کم کم فایده نداره

مریمی یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 18:54 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

خسته نباشی عزیزکم . آفرین . پیاده روی عالیه . از بازار گوشیت یه نرم افزار گام شمار هم دانلود کن که بهت بگه چقدر کالری سوزوندی . من هم مدتی هستش از گام شمار و همچنین کالری شمار کرفس استفاده می کنم . خیلی جالبن هر دوشون . هر شب غذاهایی که خوردم وارد لیست می کنم و بعد کالری سوخته شده رو اضافه می کنم و کلی خوشحال می شم . در مورد گونی پول هم باهات موافقم . شاد باشی عزیزکم

الهی خیر ببینی از زندگیت مریمی عجب چیزهای خوبی به من یاد دادی رفتم سراغش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.