دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

حالم خوبه - تافت بزنم بهش :-)


سلام بر دوستان جاااااااااااااااااااااااان و مرسی که هنوز یک چند نفری میخونین این جا رو 


دیروز روز پر مشغله ای داشتم تو مدرسه دیکته و املا و تصحیح پیکو مراجعه حضوری مادرا  و .... تا لحظه ی آخر در گیر بودمو حتی نشد برم یک زنگ تفریح تو دفتر و بعدشم زنگ خورد و اومدم خونه و له و په - عصرشم رفتم کلاس زبان و اومدم خونه و رفتم حمام و کاظمم از خونه ی مامانش اومد و دیگه تا خوابیدیم شد 2 

ولی یادم اومد که یک شنبه تعطیلم حالم خوش شد 


امروز هم ساعت 11 بیدار شدم و تا شب ساعت 1 تنهام این یعنی یک عالمه وقت دارم و یک عالمه کار میتونم انجام بدم 

راستش  چند وقته تو مدرسه بابت یک سری چیزا در گیرم و نحوه ی تدریسم که امروز اگه خدا بخواد یک برنامه ریزی اساسی میکنم و با دست پر میرم پیش مدیرمون 

از طرفی معین کلاسمم یکم حس میکنم داره تو کلاسم دخالت میکنه و اگه بشه با برنامه امروز برم جلو و کار خودمو انجام بدم بهتر میشه اوضاعم و البته باید یک ملاقات هم در ساعتی که اون نیست با مدیرمون داشته باشم و .... یک سری توضیحات بدم و یک سری کارها انجام بدم که جلو یکسری توطئه ها گرفته بشه بله 


حالا برم سراغ کارهام که خیلی خورده کاری دارم امروز حالم خوبه تافت بزنم بهش بمونه :-)Flower


دوستون دارم - انشالله ایام به کامتون باشه و دلتون شاد و لبتون خندون و جیباتون پر پول و پولاتون پر برکت 


Balloons




نظرات 2 + ارسال نظر
یکی از اهالی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 11:46

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم دختر بعد این چجوری به خودش جرئت میده تو کار تو دخالت کنه؟ جفت پا برو تو دهنش

,واقعا ؟ !! آره براش دارم - فعلا مه محلش نمیدم - به موقه اش جفت پا هم میرم

یکی از اهالی یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 14:32

خدا رو شکر که خوبی عزیزدلم
راستی معین کلاس یعنی کی؟ همون مبصره ..فکر نکنم اگه بود میگفتی مبصر دیگه معین یعنی کی؟ بیا زود بگو ذهن منو برهان از این همه فکر

جیگرتو بگردم اهالی - معین کسانی هستند که سابقه تریس و آموزش ندارن میان تو کلاس یک معلم ی که تعداد دانش آموزاش زیاده میشنن هم به معلم کمک میکنن تو کاراش مثل تصحیح اوراق هم خودشون آموزش میبینن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.