دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

خدایا شکرت


سلام به همه ی با مرام ها  دوستان عزیز 

امیدوارم که ایام به کامتون باشه و حال دلتون خوب باشه 


خیلی وقته نیومدم 

واقعا دلم برا همه تنگ شده 


امسال سال تحصیلی جالبی ندارم 25 تا پسر شررررررررررررررر به معنای واقعی که همه رو عاصی کردن شدن دانش آموزم و ننه هاشون هم بدتر 

خیلی عذابم دادن  و عذابم میدن ولی مدیرمون شکر خدا هوامو داره 


کاظمم در شرف واگذاری مغازشه جای جدیدی هم که کار میکنه کارش سخته و مسئولاش عوضین ولی خوبیش اینه روز در میونه 

حالا دعا کنید سر شغل جدید هم بره برا روز در میون دیگه اش تا بتونیم یک تکونی بخوریم 


شکر خدا تا حدودی تونستیم قرض هامونو بدیم انشالله بقیش هم جور بشه با توکل به خدا 


دارم کلاس زبان هم میرم 

پروژه لاغری و رزیم هم سر جاشه ولی توبه اگه 100 گرم کم بشه کلا شبیه هندونه موندم 


راستی یک آفرین به هیلا و آشتی و سپیده و اهالی که هنوز مینویسن و با برجا موندن در وبلاگستان 


نظرات 3 + ارسال نظر
هدیه یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 13:32 http://madamkameliya.mihanblog.com

سلام سایرا جان
خدا بهت صبر بده... بچه های الان با اون والدین شون که اصلا نمیشه به بچه هاشون گفت بالای چشمت ابروئه
ووووییییییی پروژه ی لاغری...
دو ماهه میرم باشگاه انگار نه انگار... قبلا اراده می کردم وزنم می اومد پایین، الان نمیدونم چرا انقد خیره شده

سلام هدیه ی عزیزم
واقعا خدا بهم صبر بده
من فعلا با اون سبوس برنج یک تکون هایی خوردم تو هم امتحان کن - البته یادمه تو عکسا ت تو چاق نبودی و لی من شبیه هندونه ام

یکی از اهالی جمعه 14 آبان 1395 ساعت 23:15

یعنی سایرا جون من 10 ساله تو رژیمم، باور کن اونقدر که من دغدغه رژیم دارم هیشکی نداره همسرم که همیشه میگه پشنکاری که تو لاغری داری تو هر چیز دیگه ای داشتی صد در صد نابغه میشدی توی 10 سال من فقط تو دوران بارداری وزن اضافه کردم همیشه 1 کیلو کم و زیاد شده فقط
پسر بچه هات رو بزن مثل معلم های زمان ما که تنبیه میکردن

اهالی چنان میزنمت که بچسبی به کف آسفالت - آخه تو کجات چاقه ؟ استخوناتو میخوای آب کی با رژیم ؟ بعدشم تو استایلت ظریفه عین من شبیه هندونه نیستی

اووووووووووووووو دعواشون میکنم ننه هاشون گفتن بداخلاقه کاش میشد بزنمشون لهشون کنم

بهنام پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 00:37 http://harfehesabi.blogsky.com/

ننه هاشون رو خوب اومدی!
فکر کن سر کلاس هم همینجوری حرف بزنی! :))

پروژه ی لاغری!!! بیخیال بابا! کی تونسته این پروژه رو به سر انجام برسونه تا حالا؟!

از لفظ ننه هاشون استفاده کردم چون واقعا به معنای واقعی کلمه آزارم میدن شاید یک پست در موردشون گذاشتم تا یکم با این تمثال های بی مثال آشنا بشی

سر کلاس میگم مامانای گلتون

همینو بگو کی تونسته !!! من که نتونستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.