دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

باز آمد بوی گند مدرسه


سلام بر همه 

البته بعید میدونم دیگه کسی اینجا رو بخونه 


دلم میگیره میام میبینم از کسی خبری نیست 


امروز رفتم مدرسه ده دقیقه به هفت اونجا بودم 


شب قبلشم نخوابیدم 

خولاصه یک گرروه آورده بودن برا بچه ها جشن بگیرن در حضور خانواده ها 


خدا لعنتشون کنه 


اینقدر خندیدیم 


به بچه ها میگفت بگین یک شیشه سس یک بسته چیپس و دوغ گاز دار و گاز دوغ دار 


تصور کنیین بچه ها چه چیزا گفتن 


خولاصه مدیرمون اینقدر حرص خورد بیچاره خانواده ها هم به هم نگاه میکردن 

هیچی دیگه ما هم فقط فرار میکردیم 


به معاون مدرسمون میگم سالی که با چس و گوز شروع بشه باید رید توش 


امسال 25 دانش آموز دارم - با یک معین - انشالله که سال خوبی برام باشه علی الخصوص از لحاظ مالی 


کاظمم شغلشو عوض کرد و فعلا لنگ در هواست 


ترو خدا دعا کنید برا زندگیمون


کاش دوباره وبلاگستان راه بیوفته 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 16:49 http://osph.blogfa.com

سلام
از تیتر مطلبت معلوم بود دلخوشی از کارت و مدرسه نداری
اون توصیفاتی هم که کردید و حرفی که به معاونتون زدی هم موید این مطلبه
آرزو دارم اتفاقات قشنگ تری براتون رقم بخوره

من عاشق کارمم ولی یکم الان شرایط مالیمون مساعد نیست
ممنونم

نسیم ساده دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 16:45

سلام سال تحصیلی جدید مبارک عزیزم اینقدر حس منفی نداشته باش خدا رو شکر کن تو این اوضاع خراب کاری هست که انجام بدی هر چند میدونم کار بیرون از خونه واسه خانوما فشار زیادی داره.ایشالا اوضاع زندگیت روبراه شه عزیزم

انرژیم منفی نیست ولی به لحاظ روحی یکم بهم ریخته ام
ممنونم

میترا دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:10

چه عجب نوشتین
سال تحصیلی جدید مبارک عزیزم

ممنونم گلم

هدیه دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:02 http://madamkameliya.mihanblog.com

سلام سایرا جان
حالتون چطوره؟
چقدر خوشحال شدم که دیدم کامنت دونی بازه.. قبلا اومده بودم ولی دیدم امکان درج نظر جدید نیست
چقدر ازت بی خبر بودم.....
از صمیم قلبم برات بهترین ها رو از خدا میخوام، الهی به هرچی که میخوای و توو قلبته اونطور که به صلاحته بهشون برسی
الهی که دلت خوش باشه همیشه

ممنونم هدیه عزیزم - انشالله خیر و برکت تو زندگیت جاری باشه
من هر وقت میرم حرم از ته دل دعات میکنم

مریمی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 02:13 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سلام عزیزکم . نمی دونم باید تبریک بگم یا نه !؟ راستشو بخوای روز اول مهر به علی گفتم چقدر خوبه نباید دیگه بریم مدرسه ! فکر کن ! دفترهای خط کشی شده ، کتاب های جلد گرفته شده ، بعد بریم مذرسه که بهمون بگن مثلا دفتر ریاضی صد برگ ! انشا 60 برگ ! دیکته و ... وای . استرس امتحان ، طفلکم امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشی . همیشه شاد و سلامت باشی با جیب های پر از پول !

واقعا من خودمم راحتم یک جورایی چون در مقام معلمم نه شاگرد
ممنونم دوست مهربونم

هیلا یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 23:38

من امشب از ته ته ته قلبم برای همه مردا و مرد مهربون شما دعا کردم و دعا میکنمممم ان شاالله برکت و خیر از سر و کولتون بره بالا دوستممممممممم

خیلی ماهی هیلا
انشالله به سلامتی و دل خوش بارتو زمین بزاری

سونیا یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 11:35 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

سلام سایرا جان سال تحصیلی گازو گوزی رو بهت تبریک میگم خخخخ
ان شالله که حسابی چرخش برات بچرخه و اوضاع مالیتونم اوکی بشه ...
واسهزیاد شدن رزق و روزی نماز شب خیلی خوبه و همچنین صدقه دادن و بعداز نماز عشا تعقیبات نماز عشا رواز تو مفاتیح بخونی ... یه ذکر کیمیا هم هست که اون عالیه اگه خواستی بیا بپرس تا بت بگم ... ان شالله اوضاع اقا کاظم هم ردیف میشه

موزیک جو | Musicjo شنبه 3 مهر 1395 ساعت 22:07 http://musicjo.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم
شروع فعالیت : مرداد 1395
http://musicjo.ir/
موزیک جو را به خاطر بسپارید.
اپلیکیشین اندروید و آی او اس موزیک جو | بزودی
موزیک جو به حمایت و همراهی شما نیاز دارد.
Music News
Artists Gallery
Single And Full Albums
All Videos : 480P|720P|1080P|2K|3D
All Songs : MP3 320KBPS - Lyrics

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.