دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

عجم زنده کردم بدین پارسی


سلام به همه ی عزیزان و دوستان 


خوبین خوشین سلامتین ؟


دوشنبه : آقا ما با این نوگولان رفتیم آرامگاه فردوسی  جونم براتون بگه اینا از دم مدرسه تا آرامگاه و از آرامگاه تا دم مدرسه رقصیدن 

بنده هم از حرسم محکم دست میزدم و فقط جیغ میزدم 


آخ اگه من پسر بودم از اول میرقصیدم تا آخر البته بماند که معلم ورزشمون رقصید و من در لحظه آرزو کردم کاش پسر بودم 


خولاصه آرامگاه هم که رفتیم اینقدر آتیش سوزوندن که بعد 1000 سال فردوسی عزیز دوباره شب اول قبر براش تداعی شد 


دیگه ما شل و شهید رسیدیم مدرسه و مدیر خوبمون برا کل مدرسه و همکاران به طور ویژه بستنی خرید و حسابی چسبید 


سه شنبه : صبح مدرسه عصر هم شاگرد داشتم و کلا کار خاص دیگه ای نکردم 


چهارشنبه : صبح ساعت 6:30 بیدارشدم و رفتم مدرسه و بعدش تندی اومدم خونه دوش گرفتم و نماز خوندم و نهار خوردمو و باز رفتم مدرسه کلاس  زبان داشتیم و بعدشم با مدیر و بقیه همکارا رفتیم بازدید از یک مدرسه و آثار هنری بچه ها شون 

تا رسیدم خونه شد 8:30 اومدم خونه تند تند لباسایی که ماشین شسته بود پهن کردم و نماز خوندم و آشپزخونه رو سامون دادم 

بعدشم رفتم سراغ اتاق خواب و اونجارو مرتب کردم و چایی دم کردم و کاظی خان هم باشگاه بودن و بعدشم اومدن و پیتزا سفارش داده بود 

خوردیم و الانم من در خدمت شمام 


کلا یک ده روزی میشه ما شبا دیر میخوابیم صبح ها زود بیدار میشیم کلا احساس میکنم دارم نابود میشم 

این چند وقته همش به کسایی بر میخورم که دارن از کارم ایراد میگیرن و بنده اعصاب و روان برام نموندنه از همسر بگیر تا خاله ی مامان یکی از دانش آموزام 

اینم پروژه ی جدیده من و روزگار 


فعلا حرف خاصی ندارم البته بسکه خوابم میاد مخم هنگه 

این پست بعدا تکمیل میشود فعلا علی الحساب داشته باشید 





نظرات 3 + ارسال نظر
سونیا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 04:32 http://bedonbalearamesh.persianblog.ir

اول شغلتو دوس دارم چون جو مدرسه رو دوس دارم خوشا ب حالت
دوم ایرادایی ک بقیه میگیرن ب درک تو گوش نده
سوم منم دارم نابود میشم از شب زنده داری کاش بکپم یکم

فدای سونیای مهربونم بشم من چهارم من عاشق توام

دختر پاییزی مهربان یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:11 http://meligoliblogfa.com

سلام دوستم روز معلم رو به شما تبریک میگم و برات آرزوی شادی و سلامتی و پیروزی می کنم . دلت شاد و لبت خندان همیشه.

سلام عزیزم ممنونم از محبتت

شیرین خانومی یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:03 http://havooo.bogfa.com

سلام سایراجون
خوبی?
خوشحالم که دوباره میبینمت و مینویسی
آدرس جدیدتو من نداشتم, از این به بعد حتما بهت سر میزنم

قربون همشهری خوب خودم بشم من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.