دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دختری به نام سایرا

روزانه نوشت

دارم لاغر میشم هوووووووووووووووووووووورا

سلام به همه 


البته اگه کسی باشه فعلا که از هیچ ارگان و نهادی برا این وبلاگ بدبخت نظر نذاشته شده 


عیب نداره من برا دل خودم می نویسم خواننده هامم هم حتما خسته ان یا باموبایل سخته کامنت گذاشتن 


خوب بگم که بنده یک کیلو دیگه وزن کم کردمو خیلی خوشحالم 

نظرات 7 + ارسال نظر
شهره مامان حسین شنبه 5 دی 1394 ساعت 18:05

چند کیلویی قدت چنده؟

منم وزنمو رسانه ای نمیکنم

عشق یعنی... چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 11:04 http://mones0man.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام همشهری خودم

سلام عشقم دوستم نفسم همشهری خوبم

نفیس یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 15:58

سلام عزیزم والا فک کنم من اولین باره که وبلاگت رو بازمیکنم.تادیدم نوشتی لاغرکردی واین همه هم خوشحالی دلم نیومدبرات کامنت نذارم وتبریک نگم.ایشالا بازم کم کنی وعیدمانکن مانکن بشی گلم

مرسی نفس عزیزم

آشتی یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 10:25

آفرین........ این یعنی تحقق اراده!
خیلی حال میده.

مرسی از انرژی مثبتت آتی طلا

sepide چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 18:51 http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

افررررررررررررررررررررین خبر خوبی بود

مریمی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:07 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سلام عزیزکم . خوبی ؟
من خواننده ی خاموش شما هستم . سال هاست ... و نمی دونم تا الان نظر گذاشتم یا نه . به هر حال شرمنده ...
و باید تشکر کنم که وبلاگتون رو به روز می کنید . خودم هم متاسفانه کم کار شدم ولی ... بگذریم
آفرین به اراده ی شما . برای لاغری . من هم حدود دو ماه هستش رژیم رو شروع کردم . وای چه حس ذوق زدگی خوبی داره وقتی آدم می ره روی ترازو و می بینه مثلا یک کیلو یا حتی چند صد گرم کم کرده .
من از رژیم تغذیه ی دکتر کرمانی استفاده می کنم . خدایا ! نیان بگن تبلیغ کردی و اینا ! نه به خدا . تبلیغ نیستش . فقط می خواستم بپرسم شما از چه شیوه ای استفاده می کنی گل من ؟
من طی یک ماه و نیم گذشته حدود 9 کیلو کم کردم ! اما وزنم الان استپ کرده . وای دیوونه م کرده . جم نمی خوره دیگه ! بعد این دکتره هم لیست افراد موفق داره برای هر دو هفته یک بارش . گاهی حس می کنم شدم مثل دختر دبیرستانی ها که هی استرس امتحان و نمره و نمره ی انضباط دارن !
به هر حال ... جانکم مواظب خودت باش . زندگی خوب و شادی داشته باشی و پر از سلامتی . ایدون باد !

سلام خانوم طلا یادم نمیاد شمارو ولی در هر صورت خوشحالم که برام کامنت گذاشتی
چه همه وزن کم کردیبه بدنت آسیب نرسون عزیزم در اصل ماهی باید 3 کیلو کم کنی
والا من از طریق طب سنتی
یکی از دوستانم تخصص داره گفت سردی بدنت زیاده و باعث چاقیت شده و یکم دارو داد و یک سری روش خوردن که شکر خدا کم شده وزنم
البته از پیاده روی و رقص پا هم غافل نشدما
انشالله روزیبرسه دوتاییبا هم بشیم نی قیلون

گلناز شنبه 14 آذر 1394 ساعت 18:33

با سلا م من دو سه سالی هست که نوشته هاتون می خونم خدا راشکر که تونستین وزنتون کم کنید ا میدوارم درزندگی هر چی ازخدا می خواهید بهتون بده وخواهش میکنم زود زود بنویسید77

خوشحالم که روشن شدی گلنار خانوم گل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.